Event - Sunday Family Workshop/ Taller de Familias

Sunday Family Workshop/ Taller de Familias

08.11.17, 1:30 pm

Spend Sunday afternoons at the Queens Museum and enjoy art making, dance, music and storytelling.

 All Family art making workshops are drop-in, except where stated. No fee or advance registration required. Just show up and stay for as long as you like.

Storytelling sessions run for 15mins and begin at the top of every hour, at 1:30pm, 2:30pm and 3:30pm.

Hip-hop Dance
Hip-hop encourages creativity and joy. Using popular, age-appropriate music, this class will help the entire family finds its groove. No prior dance experience required. Ages 4 and up.

Storytelling: Listen to stories about rhythm and beat.  Ages 2 and up.

    

—–

Pasen las tardes de los domingos en el Museo de Queens y disfruten haciendo arte, música,  bailando y narrando historias.

El cuarto domingo de cada mes ofrecemos talleres de arte guiados por una terapista de arte licenciada diseñado especialmente para familias con necesidades especiales incluyendo a aquellos que están en el espectro de autismo.

Todos los talleres de arte son abiertos y no es necesario postular a ellos a menos que sean casos especiales.  El taller es gratuito y no require registro previo, sólo vengan y disfruten de la actividad.

Danza Hip Hop
Hip-hop fomenta la creatividad y la alegría. Utilizando música popular, apropiada para la edad, esta clase ayudará a toda la familia a encontrar su groove. No se requiere experiencia previa en danza. Edades 4 y más.

Narración de cuentos: Escuche historias sobre ritmo y ritmo. Edades 2 y más.