Event - Sunday Family Workshop/ Taller de Familias

Sunday Family Workshop/ Taller de Familias

06.17.18, 1:30 pm

Spend Sunday afternoons at the Queens Museum and enjoy art making, dance, music and storytelling.

All Family art making workshops are drop-in, except where stated. No fee or advance registration required. Just show up and stay for as long as you like.

Storytelling sessions run for 15mins and begin at the top of every hour, at 1:30pm, 2:30pm and 3:30pm.

Paper ties for Fathers:We will be making paper ties with secret messages in them for our dad’s to find.
Storytelling: Come hear heart warming stories about fathers. Ages 4 and up.

Fundreds All Over New York: Take action against lead poisoning in children by creating Fundreds to remind us that every child has value. Selected Fundred projects will be displayed on our museum walls through the summer.

__

Pase los domingos por la tarde en el Museo de Queens y disfrute de la creación artística, el baile, la música y la narración de cuentos.

Todos los talleres de creación de arte familiar son de acceso directo, excepto donde se indique. No se requiere tarifa ni registro anticipado. Solo ven y quédate todo el tiempo que quieras.

Las sesiones de narración de cuentos duran 15 minutos y comienzan en la parte superior de cada hora, a la 1:30 p. M., A las 2:30 p.m. y a las 3:30 p.m.

Corbatas de papel para padres: Haremos lazos de papel con mensajes secretos en ellos para que los encuentre nuestro papá.
Narración de historias: Venga a escuchar historias reconfortantes sobre los padres. De 4 años en adelante.

Fundreds en toda Nueva York: tome medidas contra el envenenamiento por plomo en los niños al crear Fundreds para recordarnos que cada niño tiene valor. Los proyectos Fundred seleccionados se mostrarán en las paredes de nuestro museo durante el verano.